کد خبر 1051504
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
الهلال

تیم الهلال در حالی از کیت جدید خود رونمایی کرد که روی لوگوی این تیم در البسه جدید ۷ ستاره به نشانه ۳ قهرمانی آسیا و ۴ نایب قهرمانی، نقش بسته است.

به گزارش مشرق، در روزهای تعطیلی لیگ های مختلف به دلیل شیوع بیماری کرونا، باشگاه الهلال از فرصت استفاده کرده و کیت جدید خود را به معرض نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد نمایندگان عربستان درمورد لیگ قهرمانان

الهلال که سه بار در سال های ۱۹۹۱، ۲۰۰۰ و ۲۰۱۹ قهرمان آسیا شده، سه لوگو را به نشانه این قهرمانی ها به بالای لوگو زده و ۴ ستاره کوچکتر نیز به نشانه چهار نایب قهرمانی اضافه کرده است.

این کیت که رنگ آبی همیشگی دارد و طراحی جالبی هم به خود گرفته، یک نکته قابل توجه را در خود جای داده است: ستاره روی لوگو.این در حالی است که الهلالی ها ۱۵ قهرمانی لیگ دارند و اگر قرار بود قهرمانی لیگ عربستان را بهانه ستاره زدن کنند، باید به یک ستاره اکتفا می‌کردند اما ترجیح داده‌اند تا این چنین پیراهن خود را آرایش کنند.

ستاره روی لوگو یکی از موضوعات مورد بحث در فوتبال ایران است. یک طرف ماجرا اعتقاد دارند که به ازای هر ۱۰ قهرمانی لیگ باید یک لوگو اضافه شود و طرف دیگر معتقدند برای قهرمانی در آسیا، لوگو ستاره می‌گیرد. حالا الهلال که سه بار در سال های ۱۹۹۱، ۲۰۰۰ و ۲۰۱۹ قهرمان آسیا شده، سه لوگو را به نشانه این قهرمانی ها به بالای لوگو زده و ۴ ستاره کوچکتر نیز به نشانه چهار نایب قهرمانی اضافه کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    13 3
    حالا فردار لونگیها میان یه ستاره اون زیر می زنن
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    5 1
    این قاعده یک ستاره به ازای هر 10 قهرمانی برای ایران نیست. ضمن اینکه قهرمانی های رسمی پرسپولیس به 10 هم نمیرسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس